Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Jeanette - 11 juni 2011 13:45

Nu var dt rätt länge sen jag uppdaterade, sorry :/


Har haft fullt upp med allt möjligt jox. Har faktiskt inte fått något gjort hemma på bra länge så idag msåte jag städa och fixa till här. Har lyckats sträckt mig inatt med... sover så konstigt och vridr kroppen åt alla håll :p då känner man sig lite vissen i ryggen när man vaknar hehe.


Inatt virade jag in mig i täcket och låg med ryggen vriden :S

jaja det går över iaf :p


hm... ja annars händer det inte så himla mycket faktiskt. städa och göra rent och sen måste jag göra något kul med Turbo iag.... han får nog ett lynadspass tror jag idag. Han är så slö när vämen gått upp så får träna ikväll med honom. Sen blir det stallet som vanligt..


snart vankas mat, så ovanligt XD


// Jeanette  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards