Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg under mars 2011

Av Jeanette - 29 mars 2011 14:00

Hej!

Nos har lämnat jordelivet och spriger nu iväg och leker i himlen.


Detta är orsaken att allt varit dött nu ett tag.


Glömmer honom aldrig, min arbetssamma glada kompis som alltid fanns där i vått och torrt


Våran lilla galning som älskade och springa. Glömmer dig aldrig vännen!


Vi älskar dig allihopa och saknar dig här hemma!


           


Vackra ängel....

Älskar dig


// Jeanette

Av Jeanette - 24 mars 2011 16:49

Hej!

Blev ett riktigt fys pass idag med hundarna....


Tränade en och en idag.


Gick först en sväng så dom skulle bli lite varma i kroppen. Sen gick jag ut i skogen opå en kanon stig och där fick dom springa och leka bland tuvorna. Visste att Nos skulle gilla det för han älskar att springa och leka... men Turbo blev förvånansvärt lycklig.


Studsade som en boll mellan träd och grejer och bara flög fram. På hemvägen gick vi sedan så dom skulle få varva ner.


Nu är båda lyckliga och sover :)


Tror jag ska köra lite mera fys nu när backen är bar i skogen nästan helt. Hundarna äslakr det och alla lukterna gör att dom nosar och grejar vilket är bra. Sen tycker jag det är trevligt att gå i skogen med =)


Kanon iaf, känner mig glad nu. Skönt emd motion i det fina vädret. Synd bara att det är blaskigt ute :/


Men tycker det går bra i alla fall.


Blir nog en duch för herrarna nu i veckan iaf.... det skulle dom må gott av :P

Var länge sen nu med.


// Jeanette

Av Jeanette - 24 mars 2011 15:41

Hej!


Föröskt att gjort ett ryck nu iaf. Blev rätt okej i slutändan med det jag var tvungen att göra. Känns skönt.


Nu är det mat på schemat men vet inte vad det blir?


Hm får fundera.



Sen blir det tvätt. Vilket intressant liv jag har asg


// Jeanette

Av Jeanette - 24 mars 2011 13:08

Hej!

Ny dag igen. Solen skiner och jag sitter inne och pluggar och tvättar vidare haha :p


Har så mycket på mitt projekt och mitt arbete så lär bli sittandes här större delen av dagen.


Projektet är inte så mkt kvar av iaf... mest det roliga kvar faktiskt =)


Samhällskunskapens arbete har ja dock fastnat i totalt.... :/

Tycker itne jag lyckas få till en intressant text eller hitta bra källor på vad jag söker... så är det ibland.


Våren börjar komma hit äntligen!

Backen är bar och det finns snö bara på få platser nu. Känns riktigt bra :)


solen skiner och all natur är så fin tycker jag. Börjar se ljusare ut äntligen!


Börjat fundera på vad man ska köpa för blommor till rabatterna sen... något som är lätt att sköta.. som inte dör lätt och som inte kostar en förmögenhet att köpa in heller. Tips?

Platsen där blommorna komemr vara på är solig största delen av dagen men det ligge rpå skugga emd imellanåt... det är emot en husvägg om det kan vara viktigt... :p


Fram med alla tips på blommor nu!



// Jeanette

Av Jeanette - 23 mars 2011 19:47

Hej!

hållt på att tvätta hela dagen....


Blir att fortsätta emd det.


gjort lite amt som vanligt med. Blev potatisbitar med rödlök i ugn och sen korv till det. Blev gott =)


Idag tar mamma och syrran stallet så vet inte riktigt vad som händer förutom tvätt :p


// Jeanette

Av Jeanette - 23 mars 2011 15:13

Hej igen!

Ja då har man pluggat nudå. Gick trögt för det är så svåra uppgifter :O


Blev psykologi idag. En uppgift kvar som jag msåte börja på men har sett fel så denna skulle vart inne förra veckan... nu är den inne iaf :)


Inte så mkt mer som händer just nu tror jag....


Delar med mig av lite kort på syrran Fröken. Visst passar hon i mössa? hehe sötnötet.


 


// Jeanette

Av Jeanette - 23 mars 2011 13:53

Hej!

Idag är det Onsdag.


Har ite gjort så mkt faktiskt... älsk däremot har gjort en massa saker =)


Var dammsuget och fint när jag vaknade. så sött :)


Sen blev det frukost och sen har ja setat här och glott en stund...


Nu ska jag ta och plugga och kasta in en maskin tvätt.


tror garderoben står på tur sen. Mer som ska in där ... men då måste det finnas plats med hehe :p


Ha en fin dag!


// Jeanette

Av Jeanette - 22 mars 2011 17:25

Hej!


Setat och pluggat tills nu..... går riktigt trögt faktiskt :(


men har fått en del gjort iaf =)


Projektet är det jag lagt energin på.



Snart är älsk hemma så då ska jag ta och kika lite på tv. Sen blir det stallet. os ska få följa emd idag ahr jag tänkt så blir nog lite bilder =)


// Janette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards