Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Jeanette - 18 mars 2011 21:08

Ja sen sist har jag grejat lite här hemma faktiskt. Blev lite bättre så är mindre tills imorgon.  =)


Det jag ska försöka med imorgon är:

- Sortera sakerna jag hämtade hos pappa.... dessa mängder som tar upp all plats ;P


- Tvätta


- Fortsätta röja lite


- Dammsuga, torka.


eventuellt blir det mera för vi ska få besök från örebro evnetuellt. Då får jag bärhjälp :p hihi det gillas.


Ska ändra om här hemma har jag fått för mig.... köket måste ja ha upp 2 saker på väggen först bara  :/

Med andra ord så kommer bilderna från köket men vill hellre lägga upp ordentliga bilder från början är halvdana och man får komplettera hela tiden....


Ja nu blir det snart duchen med älsk.Sen blir det nog lite tv innan jag ska krama kudden....


Ha en fin kväll alla!

PS: gLÖM INTE FRÅGESTUNDEN


// Jeanette


Av Jeanette - 18 mars 2011 18:11

  

Ja då är det bloggens och min första frågestund.

Vi kör frågestund from idag tills på söndag.


Fråga det ni undrar över mellan himmel och jord.



// Jeanette

Av Jeanette - 18 mars 2011 17:01

Hej!

Hade inte nå bra inlägg jag kunde skriva så skriver ett inlägg om spårning. Tycker själv det är roligt att spåra med hund.... så kanske flera som vill prova :p


Vill itne verka som nån bessewisse självklart utan bara skriva hur jag har gjort..


Föst har jag gjort det väldigt enkelt för att dom ska tycka det är roligt bara.... Jag har satt hunden synlig för spåret. Gått ett rakt spår på kanske 1-2 meter till en början bara. Lagt mycket godis efter sträckan och bara låtit dom "gå på " spåret. Alltså ställt dom i början och sen har dom fått tänka... mina har iaf följt och letat godis då =)


I början har jag bara släppt dom på detta en gång och sen berömt i massor i slutet och gett extra gott godis. Sen klappat dom och pussat och lekt med dom.


Brukar ni spåra med era hundar?


Ska skriva ett inlägg hur jag ahr fortsatt sedan men detta blev början.  


Av Jeanette - 18 mars 2011 15:56

Hej!

Inte speciellt mkt jag kan skryta om att jag gjort haha


Setat här och pluggat lite och grejat. Fpått lite gjort iaf =)


Väntar på att älsk ska anlända fårn stan med lite mat vi ska äta sen :)


Annars blir det stallet sen med syrran.


Som vanligt :P


// Jeanette

Av Jeanette - 18 mars 2011 12:32

Hej!

Jodå nu trodde man våren var här, pyttsan heller!


Usch va dåligt humör jag blev på. Igår sken solen, allt började komma fram.... vägar, osv.


Idag när jag stiger upp ligger det 2 decimenter snö på backen!


Usch jag hatar snö just nu, till råga på allt så är det så pass mycket snö så jag itne kommer ut heller. Det snöar dessutom fortfarande.


Nej fy f*n vilken dag :(


Får se hur det blir emd ridning och allt.... fel väder helt klart. :/


Jaja får la se om ajg kommer ut öht faktiskt.... handskotta detta tar både td ork o dessutom är d itne säkert man kmr ut iaf..


Jag avskyr snö nu alltså, sluta snöa iaf!


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards