Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Jeanette - 22 mars 2011 17:25

Hej!


Setat och pluggat tills nu..... går riktigt trögt faktiskt :(


men har fått en del gjort iaf =)


Projektet är det jag lagt energin på.



Snart är älsk hemma så då ska jag ta och kika lite på tv. Sen blir det stallet. os ska få följa emd idag ahr jag tänkt så blir nog lite bilder =)


// Janette

Av Jeanette - 22 mars 2011 15:32

Hej!


Gck på en promenad med vovvarna nyss om vanligt....


Tränade Nos idag och jobbade på att han itne ska dra. Gick trögt i början och sen släppte det. Han sökte kotakt och kom direkt när vi stannade...


Sen helt plötsligt börjaar han dra värre än vad han gjorde i början?

Han lositade även ut att han kan dra ut i diket och nösa där nöär vi stannade :/


Måste komma på nå bättre sätt alltså ...... tips?

Turbo låg emd p åso men idiot.... funderar på om de har vårkänslor nu? det har iaf Billy :P Så kanske har smittat av sg...


// Jeanette

Av Jeanette - 22 mars 2011 14:14

Hej!



Idag ahr förmiddagen gått då. Ska ta och o plugga vidare.... massor att göra på den fronten idag.


Ont som fn i bihålorna idag :(

Hoppas det släpper alltså...


Allt blir i vanlig ordning idag. Stallet, laga amt, plugga, ut m hundar... ja som vanligt :p

Bilderna på alla smörjda saker komemr imorgon pga att telen inte riktigt ville igår som ja tar kort med. Kanske även får lite krot på olika schabrak jag har. får se hur ja gör.


// Jeanette


Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards