Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Jeanette - 12 mars 2011 20:34

Hej!

Vart hos pappa och famror och farfar nu. Fixat stallet med =)


Rätt så trött nu måste jag bedge XD haha

Full fart hela dagen.


Under tiden har älsk städat här hemma. Så jäkla skönt ocjh komma hem och det är nystädat och fint :)


Fått riktig inspiration faktiskt från pappa, de har allt så ordganiserat.... vill jag med ha!  

Ska se vad man kan hitta på för bra lösningar. Tvättstuga garderob och sovrum är väll det jag känner mest behöver ett lyft i organisation if. Köket är ju organiserat i skåp och lådor och dessutom inte länge sen jag städade ur.


Bilder på kökt kommer inom kort.

// Jeanette



Av Jeanette - 12 mars 2011 13:38

Hejsan!


Idag ska jag ut på äventyr till pappa. Ska hämta massa saker som jag inte tog med min när jag flyttade.... får åka flera ggr :P


Blir lite att greja med med andra ord idag. När jag kommer hem hoppas jag på att ha inspiration till att städa. Men det ska jag ha!

Det har jag bestämt.


Springer väll in till farmor och farfar sen när jag ändå är där ute och hälsar på lite granna.


Blir stallet efter det. Ska ta och göra nå kul med Billy idag.

Uppdaterar när jag är hemma igen :p


// Jeanette

Av Jeanette - 12 mars 2011 13:05

Hej allihopa!

Hann aldrig uppdatera igår, sry :/


Dagen började med plugg som vanlgt, pluggade på och lämnade in Projektet :) Så nu äör man med ordentligt... skönt


Sen åkte älsk och hämtade T och de åkte på äventyr. Jag var hemma för jag rokade itne följa med. Huvudvärk och skit igår =( och då orkar man inte åka någonstans.


Tog det lungt och gjorde lite mat.... sen kom älsk och T hem. Vi pratade och älsk o T åt lite mat.


Sen var ajg med en sväng ute och pratade och umgicks som vanligt folk :P haha


Sen blev det stallet. Billy såg lycklig över att se mig =)

Sen lämnade jag av T.


Hem igen och duchade, spänningarna i nacken tyckte jag släppte   


Sen satt jag och älsk och pratade framför tvn innan vi gick och la oss.


Det var med andra ord min dag igår.... idag ahr jag hittils ingen huvudvärk iaf  *skönt*



// Jeanette  

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards