Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Jeanette - 16 mars 2011 16:31

Hej!


Nu är jag hemma igen.


Sitter och planerar lite. Så sugen att göra nå mysigt ute idag i stallet alltså. Solen skiner så härligt ute men det var kallt ute :/

Blev frusen jue....


Hm... syrran verkar iaf bättre. Hoppas på att det blir longering med sadel. Ska bli så kuyl och se hur dom utvecklas o se hur d gårnär man ska hänga på henne osv...


så spännande ^^


Annars händer dt inte så mkt, har pluggat lite på arbetet och ska väl fortsätta med det men är så pass många veckor så behöver inte stressa alls :)


Har skickat till min mentor i projektet med.... min planering går inte att följa på ett ställe då jag nystat in det i ett annat kapitel i arbetet... får hopaps han godkänner så jag får göra som jag vill i ett nytt kapitel :p


// Jeanette

Av Jeanette - 16 mars 2011 12:56

Hejsan!

I högtalarna vrålar the baseballs med hot n cold.... Peppigt såhär tycker jag :)


Solen skiner härligt ute idag med. Tyvärr är jag på g fortfarande att bli sjuk men men det går iaf :P


Blir en lätt lunch o sen te stan en sväng.... korv och bröd tror jag det blir, smarrigt!


Va suuper länge sen jag ¨åt med....


Senare blir det att föröska riva i allt jag hämtade hos pappa så man får lite ordning nån gång :P  hehe


Älsk ska hjälpa mig...


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards