Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Jeanette - 19 mars 2011 18:33

Hej!

Blir stallet nudå. Ska ta och börja göra mig i ordning.



Höres när vi kommer hem.



// Jeanette

Av Jeanette - 19 mars 2011 17:44

Hej!

Ja då har jag gjort mat då och sen fixat lite i köket.


Gjorde amt till allihopa och sen torkade jag av allt jagg hittade i köket... skönt att få lite gjort iaf =)



Ska föröska få tag i syrran och se hur stalelt blir idag då.


Älsk och J har fixat en annan fungrande stereo till bilen och sen kopplad in slutsteg och baslåda :)

Så nu ska det poppas hehe


Glöm inte frågestunden!


// Jeanette

Av Jeanette - 19 mars 2011 12:47

Hejsan på er alla!

Ingen fråga som kommit in i frågestunden än så länge.... glöm inte bort det nu :P


Idag ska jag ta och tvätta och greja. Vi får besök snart från Örebro av J och Co så ska ta och föröska städa av lite. Känns bättre när man har det helt nystädat hehe.


Sen ska jag riva lite i alla dessa säckarna har jag tänkt mig.


Eventuelt kanske jag får ta hela stallet ikväll för mamma ska bort en sväng... inte mig emot :P Härligt och få lulla i stalelt i sin egen takt tycker jag.


Ha en trevlig dag!


Och glöm itne frågestunden


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards