Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Jeanette - 4 mars 2011 15:29

Hej!

Nu har jag ätit lite mat, blev köttfärrssås och ris. Satan va gott det var =)


nästan men bara nästan lika gott som min mammas köttfärs :p


Snart blir det stallet här då.... ska hämta syster och sen beger vi oss och jobbar lite och mocka osv...


Känns riktigt peppigt nu med stall och allt ^^


Känner mig just nu som en av dom lyckligaste i världen. Har underbar sambo, underbara hundar, undebar häst och underbara vänner som stäler upp! <3


Tack alla för att ni finns och förgyller min vardag och mitt liv :)


idag lutar det åt bilder och ev en film när vi jobbar.... kommer in senare idag alt imorgon.  Syrran ställder upp som fotograf idag nämligen ^^





Mvh peppot Jeanette

Av Jeanette - 4 mars 2011 13:12

Hej!

Jag syster och min sambo planerar att åka till ullared som jag säkert nämt nån gång här på bloggen.


Fortfarande står vi i startgroparna... men det verkar komma närmare mot målet- att komma iväg :D


Här kommr en inköpslista i klädesväg iaf till mig så komemr jag fylla på sen:

- Hipster =)

- Strumpor

- Bikini

- T shirt

- Linnen

- Shorts

- Kjol

- Någon klänning som är fin till sommaren

- Byxor

- Mjukisbyxor självklart ;P

- Munkjacka med dragkedja, alla är utsltna :(


Det är väl det i klädesväg jag skulle behöva.. med andra ord ganska mycket ;P haha


Mera kommer senare när jag kikat igenom allt


// Jeanette

Av Jeanette - 4 mars 2011 12:41

Hej!

Har hållt på lite med en header till bloggen. Blev lite väl liten då den blev rektangulär men allt kan ju inte bli perfekt :P


Är nöjd iaf...


Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om den =)

Älsk är på benen igen iaf så det känns bra... verkar ha blivit lite bättre efter vila.


// Jeanette

Av Jeanette - 4 mars 2011 11:29

Hej igen!

Känner mig äntligen lite pepig igen =)


Sen fram emot stallet idag... funderar på lite vad vi ska göra bara :)


Pratat med syrran och känns bra, hopaps hon bara vill hänga med nu så vi kan göra nå kul tillsammans... Fröken kan behöva d med :P d lilla monstret haha


// Jeanette

Av Jeanette - 4 mars 2011 10:41

Hej!

Vaknade och kände mig inte alls nå bra imorse =(

så många som vart sjuka runtomkring mig.... så känns ju mindre bra. Magsjuka har florerat så nu hålelr jag tumamrna verkligen för jag HATAR det verkligen :P


Känner mig lite trött i kroppen och lite sm åont sådär som när man ska bli sjuk...


Älsk har fått jätte ont i ryggen med så han är liggandes nu :(

Han mådde inte bra heller sa ha och trodde han hade nå virus i kroppen...


Sjukstugan här alltså haha


Fick ett sms igår av en nära vän.... ring mig elelr gå in på msn.. så nu måste jag få tag i den här personen och höra vad som hänt, lät ju spännande hehe


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards