Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Jeanette - 24 februari 2011 19:01

Halloj!

Det skulle blivit stallet men icke sa nicke.

Bilen startar inte, tre batterier senare och måga svormomar så står han fortfarande där helt död.....


Motorvärmare och batteriladdare i... får väll se när man kommer iväg idag. Ska hämta syrran med då mamma är borta idag och itne kan köra till stallet. Vilken dålig timing alltså...


Blir nog iaf att köpa lite nytt till han, så illa tvungen. Nya tänddelar(stavning?)  blir det nog iaf..... jaja får la sitta här och filofofera så länge tills han blir varm. Inte ens att hota han räckte för att han skulle starta idag, lovade varmt och heligt att han skulle skrotas om han itne startade men han startar inte ändå. Dum Bil!


// Jeanette  



Av Jeanette - 24 februari 2011 18:32

Hej!

Nu drar jag mot stallet.... får se hur det ser ut idag emd fötterna :p


höres när jag kommer hemåt.


Känner mig trött så blir en tidig kväll idag.



// Jeanette

Av Jeanette - 24 februari 2011 16:47

Hallojsan!

Ja detta blir då ett heminredningsinlägg.

Jag tycker om heminrdening välsigt mycket och funderar väldigt mycket vad som passar och inte. Jag kan gilla en sak men fortfarande inte vilja ha det hemma ;P men så tror jag alla är.


Jag är som nästan alla andra, jag äslakr lantlig stil men på mitt sätt :)


Hä'r komemr lite smakprov på hru det ser ut hemma, kommer mera sådant här längre fram med andra ord... men måste ju börja någonstans :P


  

sovrummet.....


  


Sovrummet....


  

sovrummet igen :p


Ja nu har ni lite bilder från sovrummet, lite är dock ändrat men som sagt.. det kommer läggas upp.


// Jeanette




Av Jeanette - 24 februari 2011 16:37

Hej!

Har setat på internet och surfat.... :p som d heter XD

Satt ut lite hästsaker på annons... hoppas min sadel blir såld, samtidigt inte.. Neppis sadel :/ Delade känslor med det där..


Satt ut två täcken med när jag ändå var igång. Ett horseware ireland stalltäcke och ett våffeltäcke. Får vi se om någon tycker om det.


Kikat på blocket med och kollat vad som fanns ute.

Längtar till stallet och hoppas Billy är skodd! och att mina saker kmr :p

// Jeanette


Av Jeanette - 24 februari 2011 15:16

Hej!

Gjort ltie mat, blev pytt i panna idag igen :P skönt att det går fort haha


Sen har jag bara tagit det lungt, riktigt skönt att ha en så dag med.


Kommit underfund med att vi har lov nästa vecka :D

Då vill jag rida massor! =)

Har beställt lite småprylar te Billy med.... måste ha nya tyglar och nya stigläder. Hoppas bara dom hinner komma tills nästa vecka nu men står 2-3 dagar och beställde i tisdags... med andra ord ska det ju hinna komma fram.


// Jeanette

Av Jeanette - 24 februari 2011 12:20

Hej!

Går så himla segt idag igen. Kommer mig itne för o plugga. Gjort det jag måste iaf men sen blir det itne så mkt mera...


Älsk va så snäll o städade så jag slapp :P vilken tur man kan ha alltså hihi



// Jeanette

Av Jeanette - 24 februari 2011 10:46

Hej!

Blev lite sent idag men det får gå :p

Ätit frukost och klätt mig iaf så bara borsta tändera kvar innan jag gjort alla morgonbestyr.


Hoppas jag kan få tag i en annonsör idag.. skulle vara så himla skönt om jag fick det. Hållt ummarna för mig! :D


Ska ta och plugga nu och sen blr det städning förhoppningsvis.... ringer nog om några timmar till annonsören med tror jag om jag inte får tag på henne... drygt o vänta när man vill ha någonting :P haha


// Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards