Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Jeanette - 25 februari 2011 20:40

Hej!

Kom hem för nån timme sen så nu kan jag uppdatera. Har vart i stalelt största delen av dagen =)


Mockat o grejjat. När vi kom och släppte in var Billy skodd så nu ska vi rida :D



Ska ta och masa migg uppåt snart och kika på tv. Ha en trevlig Fredag kväll allihopa!


// Jeanette

Av Jeanette - 25 februari 2011 14:08

Halloj!

Nu är jag hos syster. Åkte till syster efter att ja fixat allt hemma.


Åker te stallet tidigt idag så vi kan grejja ^^


Får se hur Billy mår idag, bra som vanligt tror vi på :p


ha en fin fredag


// Jeanette

Av Jeanette - 25 februari 2011 00:00

Halloj!

Fick igång på bilen till sist :D


Åkte och häömtade syrran och åkte till stallet. Billy var en ängel idag, så söt och lyssnade på mig verkligen och sökte kontakt. Blev lite Nh idag men mera stå stilla o flytta pytte lite. Gick som sagt kanon bra =)


Fröken ville itne gå in genom stalldörren... så då körde jag lite Nh då Billy tyckte d va tråkigt och stå där i en evighet XD haha


Åkte hemåt och mötte timmerbilen så fick backa en jäkla bit, tur man kan backa alltså ;p


Det var allt för idag, höres imorgon!


// Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards