Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Jeanette - 4 maj 2011 21:52

Hejsan!


Idag har jag verkligen haft en underbar dag =)


Fixade skolan och det och tvättade lite granna. Sen käkade jag och pratade med älsk lite grann.


Gjorde mig stallklar oxch åkte till stallet. Mockade och gjorde allt och sen borstade av Billy. Hovis komemr inom kort fick ja reda på med, kul! :D


Sen åkte jag till M äntligen. Sedan red jag Fanta. Så himla kul verkligen och sååå underbar att rida. Tyckte det gick bra men kände mig lite ringrostig, men så kul som det var alltså :)

Fick massor av tänk på detta med mig ochkså vilket känns ännu bättre. Nu vet jag vad jag behöver förbättra så jag kan rida bättre.


Ska rida Fanta en gång i veckan är det tänkt. Känns så himla kul så jag tror jag spricker. Jätte rolig var hon att rida med =)


Nu har jag två små älsklings pållar hihi


Nu blir det duch och tv, sen ska jag sova :) ska bli skönt efter dagen.


// Jeanette

Av Jeanette - 4 maj 2011 21:52

Hejsan!


Idag har jag verkligen haft en underbar dag =)


Fixade skolan och det och tvättade lite granna. Sen käkade jag och pratade med älsk lite grann.


Gjorde mig stallklar oxch åkte till stallet. Mockade och gjorde allt och sen borstade av Billy. Hovis komemr inom kort fick ja reda på med, kul! :D


Sen åkte jag till M äntligen. Sedan red jag Fanta. Så himla kul verkligen och sååå underbar att rida. Tyckte det gick bra men kände mig lite ringrostig, men så kul som det var alltså :)

Fick massor av tänk på detta med mig ochkså vilket känns ännu bättre. Nu vet jag vad jag behöver förbättra så jag kan rida bättre.


Ska rida Fanta en gång i veckan är det tänkt. Känns så himla kul så jag tror jag spricker. Jätte rolig var hon att rida med =)


Nu har jag två små älsklings pållar hihi


Nu blir det duch och tv, sen ska jag sova :) ska bli skönt efter dagen.


// Jeanette

Av Jeanette - 4 maj 2011 12:09

Hej!


Gick upp 10 och har haft fullt sjå sen dess. Pluggat en sväng. Fixat med massa papper som ramlat ur en pärm :/

sen har jag gjrot mat och käkat med.


Nu ska ajg ta och hämta tvätten och hänga.. sen ny omgång tvätt. ska hänga ute, luktar ju underbart =)



// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards