Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Jeanette - 24 maj 2011 11:59

Hej!


Inatt ska det har varit "lätt storm" ute. Blåser som fasiken ute nu medså träden vajar lite.... bara inget träd går av gnäller jag inte :p


Billy var väldigt uppstressad igår och det blåste då med. Båda hästarna var stressiga, nerviga och väldigt oroliga samt irriterade igår?

Blåsten är det som är skillnaden så måste va blåsten men att det kan göra dom irriterade har jag itne märkt förut? :S


Myggen kan ju itne bita dom när de blåser såhär väl? de msåte ju flyga bort.


Billy var skitig som sjutton igår emd så borstade länge i boxen och pratade lugnande med honom men han var ritkgit spänd och flög för minsta ljud :/


Att ta in var inte alls kul igår... han steppade och taktade hela vägen in och jag fick hålla i honom hårt för att han itne skulle dra iväg bara. Spänd som en fjäder och sen trampa på. Han taktade i en båge ifrån min sida igår så han liksom var böjd genom kroppen och halsen. Hoppas han är lugnare idag... inte varken kul eller bra om han är så stressad.


Idag blåser det då som jag skrev nyss... som det gjort andra dagar med. *suck*


Idag tänekr jag faktiskt hålla mig inne mest och få nåågot gjort. Måste bli lite arg på mig sjäkv för nu är det slut på massa slöande.


Ja d e la d som händer :p


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards