Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jeanette - 17 maj 2011 16:23


Gick några åskknallar o blinkade här hemma....


Älsk är i stan o handlar o här sitter ja o bara känner att jag måste ta mig till stallet. Livrädd för att Fröken som är smällrädd ska få panik o föröska ta sig ut ur hagen :/


Hon gjorde en ansats igår men lugnade sig sen.... hon har tidigare skenat i panik i hagen så tycker det är otäckt det här. Älsk är hemma om ett tag iaf så då åker ajg till stallet.


Kanske är nojjig men så rädd att något ska hända liksom. Vill bara ta mig dit fortast möjligt för hon kan verkligen springa om hon blir rädd. vet itne om dom har täcke heller :/ tror inte det..


Då om hon blir svett blir hon ju kall när iskallt regn kommer....


Med adra ord sticker jag till stallet snart och släpper in och torkar dom torra, sen kolla så att båda är okej. Hoppas nu bara att båda är i hagarna.... hellre att dom springer än att dom är ute.


// Jeanette

Av Jeanette - 17 maj 2011 13:59

Hej!

Ja idag är det Tisdag. Regnet öser ner med jämna mellanrum så tror att hästarna får komma in tidigt idag.... inget roligt väder för varken dom eller för oss.


Blir väl en pysselkväll med dom istället :)

Borsta, fläta lite kanske och mysa =)


Har inte gjort så värst mkt idag faktiskt, vädret gjorde att ja kände att ja inte orkade så mkt :p

Bara inte fröna blir övervattnade nu :O


Hoppas på sol snart jag och rejäl sol med värme alltså...


Träffade K igår så vi ska käka middag på Torsdag och prata lite skit :p blir e sallad vi ska äta så ska bli trevligt. Kan inte mocka ur hagen eller någonting känns det som när regnet ska komma ordentligt emellanåt... inge roligt.


Blir lite grejs hemma. Ska föröska få in älsk med så kan ju han hjälpa mig XD hehe


Kanske åker förbi T en sväng men får se...

Ha det!


// Jeanette  



Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards