Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Jeanette - 11 maj 2011 16:03


Hej!

Nu är tråtan gjord. Blev väll kanske itne as snyggt ;P men fullt ätbar är jag säker på hehe. Blev hyallonsylt och marsan sås i och sedan grädde och daim uppepå. Göttans :)


Har bytit om och fixat till naglarna... Fixat kakfatet.. ja gjort det jag ska. Finna väll alltid nå och göra så det ska ja sysselsätta mig med tills gästerna kommer.


Ha d fint!


// Jeanette

  

Av Jeanette - 11 maj 2011 11:54

Hejsan!


Ja idag har jag pluggat lite och grejat här hemma... förösker få tvätten att torka men går ju segt tkr ja :P


Håller på med kyckling i ugn. Stinas kyckling är ju bara så bäst :) (den heter det alltså)

sen blir der ris och kyckling till, göttans!


Sen får vi nog lite gäster på eftermiddagen och ska äta tårta och lite fika... sen prata skit.


Syrran blir nog kvar över natten och babblar :P va länge sen så ska bli kul. Vi åker väl in till stallet sedan.


Ja så ser min födelsedag ut. Blir en lugn och skön dag =)

Ska ta och måla naglarna tror jag för de ser så trist ut.. känner man sig lite "piffigare" XD

Ända tills man vart i stallet några dagar och nagellacket är ett minne blott haha


Ha en fin dag!


// Jeanette




Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards