Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Jeanette - 16 maj 2011 15:34

hej!


käkade nyss mat och det var gott. Var riktigt peppig här hemma och fjollade lite med Turbo.... Då bet jag mig i läppen och aj va ont det gör :/

Svider ju som sjutton.... men men ja e glad ädå men va ju onödigt! XD


Nej jag ska ta och smälta maten lite sen kolla skolan igen...


sen är d av mot syster då jag har estämt at vi ska fika ;P

Sen stallet och prata lite skit och gosa med hästarna. Får se om vi tar och provar Billys sadel på fröken med.. lite inne på det nämligen....


Ha d!


  Nu blommor tussilagon med =)

Längtar tills min rabatt börjar växa.. kommer bli fint tror jag.

// Jeanette  

Av Jeanette - 16 maj 2011 13:44

Hej!


Måndag idag igen. Pluggat på som sjutton idag så nu har jag det gjort som jag ska :)


Känns riktigt skönt nu med skolan då det börjar närma sig slutet.


Vet itne riktigt vad som händer idag förutom stall o pyssla lite. Göra amt o sånt.. ja som vanligt med andra ord.


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards