Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Jeanette - 6 maj 2011 21:37

Hej!


Åkte till stallet tidigt och mockade och fixade i stallet. Sedan anlände syster yster.


Gjorde klart med stallbestyren och begav oss ut till hästarna. Blev att hoppa in Fröken idag. Longerade över bommar och sen blev det ett kryss på ca 10 cm i mitten :p


Hon hoppade och tyckte det var riktigt kul i slutet, taggad och fin =)


Billy såg så övergiven ut och gick efter mig när ja hjälpte syster så bestämde mig för att longera idag. Skritt och trav emd avsaktningar blev det. Var första gången syrran longerade med. Gick skit bra =)

Både Billy coh syster var duktiga :)


Nu sitter jag här, älsk har fixat med bilen men har inte hunnit klart än... nu är han och fixar nån grej iaf ja itne vet vad det är :S


Imorgon blir d att kika på dammsugare, får se vad det blir. Våran suger itne längre.. så kan vara svårt att få dammsuget ;P Förmodligen motorn som itne orkar längre för den är rengjord men det hjälper inte.

// Jeanette  


Av Jeanette - 6 maj 2011 13:44


Hej!


Ja nu är det eftermiddag då....

Älsk kom precis hem med delen till bilen så snart ska han börja meka.

Jag åt nyss lite amt, blev köttsoppa idag med en macka =) gott!


Ska snart åka emot stallet. ska möta syster där och sen löshoppa och greja.


Efter det ska ja nog åka och hälsa på och umgås lite =)


Sen hem igen.


Visade sig att jag ska lä'mna in mitt projekt nästa fredag :O

Måste få tag i filmerna, Sami läser du detta?

Isf så får vi prata så vi fixar filmerna.


// Jeanette

Av Jeanette - 6 maj 2011 10:40

Hej igen!


Ja veckan har skenat fram i raket fart alltså!


Fredag redan. Har hunnit plugga och satt mig och sökt lite jobb.


Annars e det inte så mycket på schemat. Älsk är in och ska hämta delen till bilen och sen föröska meka ihop den.


Ska hoppa in Fröken idag, ska bli spännande =)


Hm... inte så mkt som händer annars faktiskt. Får se vad dagen bjuder på helt enkelt.


// Jeanette



Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards