Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Jeanette - 19 maj 2011 16:21

Hej!


Håller på med lunch just nu :)


Ska ta och käka snart emd andra ord. Fick respons idag på naturkunskapen och fick beskedet behörighet :D *wii*


Två ämnen kvar nu då... psykologi samt samhällskunskap. Orolig för psykologin. Gjort så gott jag kunant med har det räckt?

*Håller tumamrna*


Ja idag blir det stall arbete ;P

Ska longera idag är tanken så han får bralla ur sig lite energi.. igår var han riktigt pigg :P


Ska möta syrran med där... glömde självklart tanka igår.. lite panik för vet ite om jag tar mig te stan nu * smarta jag, eller inte!*


Ska bli kul och röra lite på Billy. Tror det blir skydd idag men kanske lindar.. får la se.


Ha d fint!


// Jeanette  

Av Jeanette - 19 maj 2011 12:08

Hej!

Ja vad fanns i opaketet jag väntat på i månader?


1.


  Täcke, tyckte d va så fult i katalogen men va endda våffeltäcket... så fick bli så iaf helt enkelt :p

Var snyggare i verkligheten och blev rätt okej.... loggan på täcket ser dock ut som om en treåring har bestämt färgerna till :O Riktigt dåligt!


  Prylväska.... för att slippa min stora låda mitt i gågen som hästarna kan trampa på så köpte ja en sån här.. ja tkr den va snygg :p hehe

Dock var den tyvärr i minsta laget men fck ju i måste sakerna iaf :)


   Jag skulle ha vanliga tyglar tänkte jag men allt var slut när jag beställde! Lite panik då jag behövde nya tyglar så täntke att de här kan ju inte va sså illa i svart... ville itne ha med gummi men som sagt, det fick gå.

Fick hem dessa huggormsinspirerade as smala tyglar?

Får hoppas de funkar att rida i alltså för de är värdelöst fula.


Säger då det, Hööks har blivit bra myxcket sämre enligt mig!


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards