Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Jeanette - 8 april 2011 21:13

Hej!


Nu är då kvällen här. Känns toppen bra just nu faktiskt. Fått mycket gjort idag och har fått en trevlig middag med älsk här hemma :)


Borstade av Billy ordentligt så han är så fin så :D


Turbo är helt slut efter den här dagen, sover som en stock här på golvet... har vart fuyll fart på honom hela dagen och det var jobbigt :P


Idag var det full rulle i stallet på honom... bra att han blir trött iaf och itne är understimulerad :)


Ska ta och kika på tv nu har jag tänkt mig. Bara mysa in sig framför tvn och njuta av att det är helg. Det är min melodi idag :D


Ha det!


// Jeanette

Av Jeanette - 8 april 2011 14:29

Hej!

Städningen är då okej nu :) skönt.


Ska ta och greja lite till och äta nå litet... sen blir det att handla mat och stallet.


Skönt och ha nystädat en fredag. Slippr man det på helgen jue :)


Bra start med andra ord på helgen. Blev pizza idag. Det tyckte älsk var givet :P


// Jeanette



Av Jeanette - 8 april 2011 12:15


Hejsan svejsan!


Ja då är det Fredag igen =)


Pluggat som vanligt och fått allt klart för veckan. Skönt med eftermiddagarna på fredagarna tycker jag... himla lungt och skönt :)


Idag har jag lite smått och gott jag tänkt göra. Älsk är iväg och hjälper en vän så då tänkte jag överraksa honom sen när han kommer hem :)


Ska städa och fixa så det blir frdagsfint ocj sen har jag tänkt att göra god mat.... Lite jobigt, så sugen på tacos men älsk äter inte taco utan bara grönsakerna o köttfärsen... det blir ju inte en så snäll överraskning då jue XD hihi


Kanske ska prova att ge mig på att göra egen pizza?


Vad tycker ni ... det ska vara nå som passar som fredagsgott. alltså tänker jag mest på något lite roligare och inte as nyttigt eller typ makaroner och korv ;P


Har ju köpt saker till köket för sommaren. så sugen att sätta upp det... men det är ju inte sommar än. Kan va kul och få det somamrfint. Tror ja ska byta gardiner och sånt iaf och ta några andra gardiner så länge så får det bli en vår outfit helt enkelt.


Nej har massor att göra så nu ska jag sätta fart... måste ju hinna innan han är hemma igen :P hihi


Ska handla mat med.. täntke att jag tar stallet när jag ändå är i stan då. Får hästarna komma in lite tidigare. Ska ta och spola av Billy ordentligt idag har jag tänkt.


Syrran är i stockholm så tror det blir mamma och jag idag. Får se om ja ska föröska rida i helgen... vill så gärna iaf :)


Ha en fin dag!


Här är det sol och humöret är på topp :)


Bjuder på en bild från myset igår med Turbo :)

   

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards