Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Jeanette - 14 april 2011 20:22

Hej allihopa!


Jisses vilken eftermiddag jag har haft säger jag bara..........


Åkte till stalelt i god tid för att kunna se reine och Mimmi i fjällen på 4+ ikväll. Åker till stallet och m,ockar och så.. det gick ju bra iaf :)


Sen tar jag ut Billy och tränar Nh med enda tänket idag att han ska lyssna och köra mycket att han ska lyda och lyssna på mig.

Det var inte Bilys melodi idag.... han tittade på allt annat som tex löv och min bil :S

Han brukar alltdiv ara så duktig men idag hade herrn då ingen lust utan lullade på med det han ville istället :P

Jobbade på med honom tills jag fick igenom det jag ville och sen släppte jag ut i hagen igen... han var på buttert humör idag helt enkelt och vile itne samarbeta idag. första gången ever :S Det som noramtl tar 10 min tog liksom dubbelt eller nå...  bar att vända gick inte :p


jaja åker vidare och känner mig lite less på nå vis... kommer ner på vägen och när jag svänger neråt och ska mot affären blir det ett litet klonk och sedan ett dragande ljud och ett jäklöa dån. Just det! en bit av avgasarröret lossnade :O Kunde ju itne stanna mitt i vägen så körde till Lidl där ja kollda läget med mitt vrålande härke till bil.


Sprang in o handlade iaf lagom imoponerad av dagen och då spricker påsen med lite senare.


Kissnödig som sjutton med det avgasarröret.... usch!


Lyckades ta mig hem bakvägen iaf.. Älsk ligger och förösker fixa det nu.


Nu längtar jag tills ikväll då jag bara får sitta.... :p


Ja det var min dag.. hopaps eran har vart bra iaf :)


Mvh Jeanette

Av Jeanette - 14 april 2011 15:31

Hej!


glömde ju självklart bort. Har ett filmtips till alla mina läsare.


Tycker den är otroligt fin.. hemskt och ganska mycket trauma. Dessutom är den sann.


Jag tyckte den var underbar.. vissa scener var det en så en hög mysfaktor i på nå vis.


Filmen heter Himlen är oskyldigt blå


// Jeanette

Av Jeanette - 14 april 2011 15:21

Hej!

jäkla sego dag idag :P


Setat ute och solat lite och pluggat lite har jag med gjort.


Blir köttsoppa idag tror jag. Jummie!


Ska föröska hinna med att longera Billy idag.. måste bara föröska planera ihop dagen.


Ha en fin dag!


Här är det varmt ute idag :D

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards