Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Jeanette - 28 april 2011 22:02

Hej!


Åkte till stallet och var där 5 ungefär. mockade och gjrode allt som vanligt. Sen började jag greja i stallet. Gjorde rent skydden. Ställde allt snyggt på hyllan och hängde upp det snyggt. Blev prydligt =)


Sen tog jag och gav vatten så tunnan blev propp full i vatten.


Syrran kom sedan och då sadlade vi och gjorde i ordning honom.


Han gixck super bra idag. Blev ett dressyrpass för honom. Mjuk, känslig och helt underbar att sitta på idag :D

Han flyttade sig även för skänkeln en gång idag, tummen upp.


På riktigt bra humör jsut nu kan jag lova =)

Efteråt var han lugn och lite svett :P

Trött blev han med andra ord. Kändes skönt att jopbba igenom honom lite lätt. Tror han tyckte det var kul iaf men väldigt jobbigt ;P


Sen blev det en tur med Turbo i raskt tempo så han fick sträcka ut. Han tyckte också det var skönt. Han sover nu =)


Ala djur är motionerade och glada och jag är super glad. Pluggat en sväng nu på kvällen men nu e d slösurf och duchen som gäller.


Käns riktigt bra nu iaf.



Hopas er dag vart en lika bra dag!


Mvh Jeanette

Av Jeanette - 28 april 2011 13:53

Hej!


Håller på och göra lite mat till oss. Hitta en ensam stackars kyckling i frysen så den fick det bli ;P


Ska bli rikgti gott faktiskt men synd ja itne har sås till.. men men går ändå. Måste handla idag märkte jag... slut på d mesta i frysen


Tror jag ska ta och duka ute, göra lite mysgt och käka i solen. =)


Varmt och skönt i solen idag så¨det vore toppen fint känns det som.


// Jeanette

Av Jeanette - 28 april 2011 11:32

Hej!


Torsdag idag då. Skönt tycker jag :p snart helg igen :D


Idag har jag faktiskt bara pluggat och ätit frukost. Är med bra i alla ämnen så blir att kika in och se vad som händer under dagen där..


Solen skiner och himlen är blå :)


Hälrligt!



// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards