Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Jeanette - 27 april 2011 12:21

Hej!


Pluggade på ordentligt så behöver nog itne kämpa så mkt mera med projektet idag. Lyckades få det sammanställt och bra =)


Åkte te stan och nu e ja hemma igen :p


Tog en promenad emd Turbo när jag kom hem. Han har verkligen vårkänslor. Springer i gräset och studsar fram. Så himla sött :)

Han riktigt lyser av energi och glädje när vi är ute. Pigg som sjutton var han så slog upp på tempot så han fick gå på ordentligt. Nu sover han sött igen =)  


Funderar på vad ja ska äta för mat .. börjar li ordentligt hungrig faktiskt...


Inte speciellt kul men blev ju lunch kvar från gårdagen. Så restlunch idag kanske? Låter ju kul haha men det är inte så farligt ;P

Köttbullar och makaroner med ketchup.. d e gott :)


Nej ska väl kika mera på maten och sen föröska äta någonting.. sen blir det att föröska greja hemma.  Gör man lite varje dag så blir det mindre ;P smart va hehe


// Jeanette

Av Jeanette - 27 april 2011 08:05

Godmorgon och hej alliihop!


Idag har jag itne hunit så jätte mkt hittils. Har gått upp o ätit frukost och hunden har varit ute och gjort morgon bestyren.


Han var trött idag lille Turbo så nu ligge rhan och sover igen ;P Ingen morgon hund det där inte haha


Har kolalt skolan efter det och pluggat lite granna...


Det aj ska göra nu är att jobba med projektet. Får se hur det går.

Sen blir det stan och göra ett räende och sen hemåt igen. Blir nog mat där någonstans...


Händer sen då?

Jadu jag tror att det blir att greja mer här hemma men beroe på hur mycket jag hinner med projektet främst...


Var kallt tyckte jag idag ute :S

Hoppas det värmer på framåt dagen... men här var det rätt kallt och sen blåste det lite. Turbo tyckte nog det var rätt okej iaf, inte så varmt för min svarta lille Prins <3


 

Ha en fin dag!



// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards