Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Jeanette - 25 april 2011 15:34

Hejsan!


Hållt på med tvätten hela tiden :S  Blir så trött på mig själv.... vakningen måste inte vara exakt och perfekt :p

tar tid då om allt ska va så perfekt... sen när man ska bestämma hur allt ska ligga i lådan, ja då tar d ännu längre tid. Komlicerad människa jag är ;P


Blev bra iaf. Bara gardinerna och sånt som ska läggas in på samma vis i "textil" skåpet..


Nån mer som känner igen sig med att vara så himla noga fast det egentligne inte spelar så stor roll?

Måste helt klart släppa lite på detta.. tar ju hundra år jue haha


Älsk har fixat köket , blev fint =)

Inte jätte mkt kvar faktiskt för tvätten var det jag ville ha gjort idag minst och sen bära lite saker.... så egntligen e d bara bära saker o lägga in gardinerna... de är ju dock perfekt vikta nu så bara lägga in i skåpet :) 

All förvaring av kläder och textiler har blivit ändrade så blev en hel del och ta tag i och sen vika om alltt og ju ännu längre tid XD


så himla sugen på att rida alltså! Vill rida dressyr program till musik känner jag... hittat en låt ja skulle vilja prvoa att rida till, sen har ja en till låt ja hört innan som vore kul att bara testa att rida till. Riktigt peppad alltså just nu =)


Dax att börja med att föröska bena ut traven med på Billy.. Han har börjat satt bättre muskler nu så känns som det är ide att börja med det. Hagen är fin nu med så nu går det äntligen att rida igen. Får väll se, behöver ju ta tag i Fröken med och börja hänga. Får se vad syrran säger.


Problemet där är att vi msåte ha en sadel som passar och det har vi inte :( lite trist...

men vi ska kika eftr sadel får v hoppas vi hitta någon snart.


ja det är hästar främst i tankarna idag ;P


// Jeanette

Av Jeanette - 25 april 2011 10:24

Hej!



Ja då är det ny dag idag då. Känner mig bättre idag och alla dörrar o fönster va stängda igår. Får helt enkelt vara så från och med nu... sen allergi tabletter. Då ska d ju gå :)


Idag ska jag och älsk greja här hemma. Har massor att göra men går ju fortare när man är två iaf =)


Hoppas dagen blir bra för er  


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards