Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Jeanette - 12 april 2011 20:07

Hej!


Helt slut... först föröska få Billy ren så det gick att sätta på sadel och allt. Det blev uppvärmningen och sen ut och rida.


Idag kunde han göra halt och stå still en stund :) duktig kille :D


Blev en lite sväng coh njöt av solen.


Sen mocka och äta lite granna ^^


Sen släppte vi in och gjorde klart. Tog bra lång tid med allt.. va tvungen att fixa alla grejerna med och d visade sig att inget passade  knappt :(

Besviken!


Jaja tll sist kom vi iväg iaf.


Så trött nu så nu blir det att lägga sig vid tvn... blir tidig kväller idag.


Mvh Jeanette

Av Jeanette - 12 april 2011 12:23

Hejsan!


Har pluggat psykologi nu... riktigt tung uppgift :(

Lyckades i alla fall klara av den till sist :)



Har gjort det ajg var tvungen till för nu i alla fall.... så blir skolan sen ivkäll igen.


Blir en stalldag idag med syrran! =)

Fröken skos nu så sen efter att hon är klar åker jag in med Turbo.



 

Sen tar vi ut dom igen (båda msåte tyvärr gå in då Fröken inte akn vara ensam inne)

Mocka och greja i stallet. Fixa sista grejerna av det ajg smörjde och sätta ihop lite mera.. sadeln är fixad iaf.. bara lädrena som måste dit igen.


Sen blir det att vårstäda lite i sadelkammaren och sen ska ajg ut och rida. Syrran ska träna Fröken lite idag med...


Solen skiner och dt är varmt och härligt ute. Kan det blir bättre? Nej!


Tar nog med lite fka till stallet, mysikgt och sitta i solen och äta och kan behövas med...


Får väl se men skulle behöva "sanera" hagn från skit och hö... hur mkt som herlst att göra idag alltså XD


Ha en fin dag för det ska jag ha :)


Mvh Jeanette


Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards