Jeanette- mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Jeanette - 20 april 2011 19:38

Hej!


Kom nyss hem äntligen!


Blev en jobbig dag i värmen men det var ju varmt och skönt iaf, få lite sol på sig =)


Körde svärfar idag till Örbro då han var tvungen göra ärenden. Var emd honom där. Han skulle bland anant förbi Ikea så följde med in. Handlade en tvättkorg för 39 och en stekpanna. Båda dessa som jag har har gått säöder... pannan lossnarteflonen ifrån och tvättkorgen sprack XD


så var nödvändiga saker. Lagom summa pengar med haha :p


Ja resten av kvällen blir lugn, ska itne göra så himla mycket. Kanske diska lite men inte så mkt annat.


// Jeanette

Av Jeanette - 20 april 2011 10:46

Hej!


Idag blr det att åka till Örebro. Måste dit och göra ett ärende. sen hem igen.


Verkar som det är totalt kaputt med lådan på min bil..... ser mörkt ut med andra ord.


Får la se hur vi löser det helt enekelt. Lådan måste iaf tas ner och bytas ut nån del sa älsk.... minst sagt så känns ju surt.


Annars e d som vanligt idag. Hoppas få lte gjort idag höär hemma men får väl se.


// Jeanette

Presentation


Hej!
Är en tjej som har mycket att hålla koll på. I denna blogg får ni följa mig i min vardag och även vara med och dela mina intressen. Jag heter Jeanette och bor på landet med min sambo som jag är förlovad med. =)
Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Hitta en länk till bloggen
 Hitta hit av en slump
 Har adressen så gick in och kollade
 vän/bekant som ville kolla lite

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna i min gästbok innan du går =)


Ovido - Quiz & Flashcards